NOVINKY
NOVINKY
1.5.2021
Rozšiřujeme tým  o asistentku

Rozšiřujeme tým o asistentku

Asistent/ka úvěrového specialisty

JSME MODERNÍ PORADENSKOU FIRMOU V OBLASTI OSOBNÍCH A FIREMNÍCH FINANCÍ NA PROFESIONÁLNÍ ÚROVNI V REGIONU. NEUSTÁLE ROSTEME A PROTO DO NAŠEHO STABILNÍHO TÝMU HLEDÁME NOVOU KOLEGYNI/KOLEGU, KTERÁ/Ý MÁ TAH NA BRANKU A JE POZITIVNÍ TYP ČLOVĚKA.

 

Co bude Vaší náplní práce?

Převezmete svěřenou oblast pevně do svých rukou, budete pomáhat klientům zrealizovat investiční záměr, budete úvěrový koncept koordinovat v bankách a u klientů, starat se, aby se vše dotáhlo do zdárného konce ve stanoveném čase a požadované kvalitě, využijete práci s daty v systému, naučíte se sbírat dostupná data a tvořit z nich analýzy, budete komunikovat s klienty, producenty i úřady. Náš cíl není skromný – chceme mít nejlepší nástroje a služby pro všechny naše klienty. Stanete se důležitou tváří naší společnosti a pravou rukou svého šéfa!

 

Co určitě potřebujete?

  • Samostatná organizace práce a převzetí zodpovědnosti za neustálé plnění úkolů
  • Hledání nových možností řešení a koordinace zpracovávání úvěrových případů
  • Logické uvažování a pozitivní myšlení
  • Nutná znalost úvěrové problematiky (hypotéky, spotřebitelské úvěry a úvěry ze stavebního spoření)
  • Proaktivní přístup a nebát se postavit čelem velkým výzvám
  • Zájem o moderní technologie a práce na PC (MS OFFICE, OUTLOOK, COREL, GOOGLE APP, myDOCK a myPLANN, Databáze LAFI a Externí systémy producentů)
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Chuť pracovat a mít potřebu dosahovat nadstandardních výsledků

 

Co můžete očekávat?

  • Podporu a spolupráci nejen při adaptaci
  • Reprezentativní pracovní prostředí a fajn kolektiv, kde si navzájem pomáháme
  • Jistota zaměstnání a osobní rozvoj
  • Flexibilní pracovní doba
  • Zajímavé finanční ohodnocení a provize z obchodů
  • Interní vzdělávání
  • Naučíte se rozumět financím a získáte nové přátele

 

Pozice je vhodná pro ambiciózní lidi i pro cílevědomé absolventy.

Zaujali jsme Vás? Ozvěte se nám, rádi si přečteme Váš životopis s fotografií a motivačním dopisem. Můžete od nás očekávat obratem reakci s případnou pozvánkou na osobní / video meeting o nabízené práci.

Těšíme se na setkání!

Kontaktní mail: martina.lacnakova@lacnak-finance.cz

Informace o pozici

Společnost: LAČŇÁK FINANCE

Adresa: Štefánikova 4457/37, 695 01 Hodonín

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo vysokoškolské

Požadované jazyky: Čeština (Němčina výhodou)

Plat: 16 000 – 22 000 Kč / měsíc plus možnost získávat provize z obchodů

Benefity: Vzdělávací kurzy/školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Rozvržení pracovní doby dle dohody, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce.

Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Administrativní pracovník, Asistentka, Referent, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu určitou 1 rok a potom na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva/Dohoda o pracovní činnosti (DPČ)/Práce na živnostenský list (IČO)

Zadavatel: Zaměstnavatel



« Zpět na novinky
Obchodní spolupráce

Mediální komunikaci a prezentaci značky Lačňák Finance
zajišťuje kreativní agentura Vizzio Group

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte (Další informace).